اقتصاد

“چیزی برای تصمیم گیری باقی نمانده” – رئیس سابق SEC می گوید ETF بیت کوین اجتناب ناپذیر است

“چیزی برای تصمیم گیری باقی نمانده” – رئیس سابق SEC می گوید ETF بیت کوین اجتناب ناپذیر است

رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می گوید که یک بیت کوین “حتمی” است (BTC) ETF تایید خواهد شد.

در 8 ژانویه صحبت می شود مصاحبه با CNBC، رئیس سابق SEC، جی کلیتون، گفت که اکنون یک نتیجه‌گیری از پیش تعیین شده است که SEC اولین ETF بیت کوین را برای تجارت در ایالات متحده تایید خواهد کرد.

«من فکر می کنم تایید اجتناب ناپذیر است. چیزی برای تصمیم گیری باقی نمانده است.»

در ده سال گذشته، SEC هر درخواست برای ETF بیت کوین لحظه ای را رد کرده است، به دلیل نگرانی در مورد دستکاری احتمالی بازار و تقلب.

با این حال، کلایتون اکنون موافقت می کند که تایید ETF است. “قریب الوقوع”، با اشاره به اینکه پویایی های اساسی بازار بیت کوین طی پنج سال گذشته به شدت بهبود یافته است.

“پنج سال پیش، فروش های شستشو وجود داشت، نردبان وجود داشت، انواع چیزهایی وجود داشت که شما نمی خواهید در دسترس عموم قرار دهید. به دلیل این خطر، “او گفت.

علاوه بر این، کلایتون تنظیم کننده را به دلیل “همین جایی که هستند” ستایش کرد و گفت که این یک قدم بزرگ رو به جلو برای آژانس است که با افشای ETF بیت کوین راحت باشد. شرکت هایی مانند BlackRock و Fidelity.

او افزود که تا کنون، سطح زیرساختی کافی برای نگهداری و ایمن سازی بیت کوین به نحوی که آن را برای فعالان بازار مالی سنتی در دسترس قرار دهد، وجود نداشته است.

موارد مرتبط: SEC مجدداً هشدار «FOMO» کریپتو را در میان امید به ETF های بیت کوین صادر می کند

به طور خاص در خارج از بازارهای رمزنگاری، کلایتون توسعه فناوری بلاک چین را تحسین کرد. به دلیل توانایی آن در توکن سازی و تجارت دارایی های دنیای واقعی.

«این یک گام بزرگ است، نه فقط برای بیت کوین، بلکه به طور کلی برای امور مالی. اگر می توانید دارایی های زیربنایی را توکن کنید و از این طریق معامله کنید. این یک تغییر بالقوه قابل توجه در سراسر امور مالی است، نه فقط در “فضای رمزنگاری”.

سیلی از پرونده های اصلاح شده S-1 و S-3 از صادرکنندگان آینده بیت کوین ETF در 8 ژانویه به SEC سرازیر شد. ، با انتشار دهندگان هزینه‌هایی که می‌خواهند پس از تأیید از محصولات خود دریافت کنند.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ ETF هجوم پرونده‌های اصلاح‌شده نشانه‌ای از این بود که تنظیم‌کننده در حال «تسریع کارها» برای این هفته بود. سیفارت و همکارش اریک بالچوناس شانس ETF بیت کوین را تا 10 ژانویه 90 درصد تعیین کرده اند.

در پست 9 ژانویه در X (توئیتر سابق)، سیفارت اضافه کرد که سرمایه گذاران می توانند انتظار بیشتری داشته باشند. اصلاحیه‌های پرونده‌های S-1 و S-3 در روزهای بعد از SEC نظرات بیشتری ارائه می‌کنند.

با وجود اصلاحات و نظرات جدید، او گفت بعید است که این موارد به عنوان “سیگنال تاخیر” برای ETFها واجد شرایط باشند.

مجله: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای نابودی رمزارزها به کار گرفته شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا